17 nov. 2011

Trivsel

Idag är jag glad. 4:e dagen på arbetsträningen är avklarad. Jag har vart jätte trött hela veckan, men inatt har jag sovit bra å känt mig hyfsat pigg hela dan. Å tjejerna som jag jobbar med i fiket är jättetrevliga och idag sa de att de trivs jätte bra med mig. Att jag är så lätt att prata med och att jag alltid är glad. Å sen ville de inte att jag skulle gå hem halv 1 idag, utan ha kvar mig hela dan med dom :D. Det får ju en att känna sig väldigt välkommen och uppskattad. (Har vart med om det rakt motsatta bemötandet, så jag har vart orolig)
Jag har ju inga arbetsuppgifter ännu, men eftersom jag blir så lätt rastlös o.O, så hjälper jag ju till vid kassan, fixar disk, kokar kaffe, torkar bänkar osv redan nu. Gissar att dom uppskattar det. ^-^
Idag fick jag med mig hem en påse med massa grejer som skulle kastas, omaka ljusmanchetter, glitter o lite sånt som jag tänkte slakta o scrappa med. :P
Bra jobb so far alltså ;o).

Inga kommentarer: