28 nov. 2011

Tacksam

Dagens tacksamhet funkade ju svinbra, glömde bort de lika fort som jag kom på det o_O...men de får väl bli lite mer sporadiskt då.

Dagens tacksamhet är iaf min fina pojkvän.
Utan honom hade jag inte varit den jag är idag, och inte heller där jag är idag, det finns nog ingen som tror så mycket på mig som han gör. I hans värld finns det inget som är omöjligt, inget jag inte klarar av. Han är grymt bra på att peppa och på att vända alla mina negativa tankar till positiva istället. Han ställer alltid upp när jag behöver ett par lugnande ord, ett skratt (han får mig att le på 3 röda) eller om jag bara behöver prata av mig. I över 4 år har han varit min klippa och jag hoppas att han alltid kommer finnas vid min sida. Jag älskar honom så otroligt mycket och även om jag själv ofta känner att jag är en börda och inget att ha...så tycker tydligen inte han samma sak. ^-^
Jag hoppas han känner och vet hur värdefull han är ♥♥♥.
Johan, du finns i mitt hjärta för evigt.

Inga kommentarer: