12 nov. 2011

Dagens tacksamhet

Jag tänkte att jag skulle skriva ner ngt jag är tacksam för eller känner glädje över, varje dag.

Lördagens tacksamhet är mina fina föräldrar. 
Min mamma och pappa är världens finaste föräldrar. De ställer alltid upp för mig. När jag mår dåligt kan jag ringa dem när som helst. De hoppar mer än gärna in i bilen o hämtar hem mig till dem när jag inte klarar av ensamheten eller när jag har så mycket panikattacker att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Om min ekonomi trasslar, vilket den allt för ofta gör, så ställer de upp med pengar. När jag behöver råd eller hjälp att lösa ett problem så finns de där.
Jag är verkligen hjärtligt tacksam över att de alltid älskar mig. Jag har inte alltid varit guds bästa barn, som de heter, men jag försöker ännu göra dem stolta över mig. Och jag älskar dem oerhört mycket. ♥♥♥
Mamma & pappa; Ni är bäst!

Inga kommentarer: