14 nov. 2011

Helt ok

Ja så känner jag mig nu. Mest är jag bara trött o de värker i axlar å nacke.
Men jobbet gick bra idag. Först kände jag mig bara i vägen när jag stod i kassan bredvid A, så jag satt mest bara & tittade på och pratade. Sen kring halv 12 kom de massor med folk o de blev stökigt och stressigt. Just då var mitt ångestpåslag ganska högt o jag ville gå min väg. Men ville inte lämna A där ensam, eftersom hon berättat att hon inte är så stresstålig. Så jag bet ihop och hjälpte till med att förpacka saker, servera fikabröd o lite sånt. Å de gick ju bra :). 2 timmar gick ganska fort, men shit vad slut jag var sen. Prommen hem i blåsten gjorde mig iaf lugn om än trött. Har sovit middag i 2 timmar. Mycket välbehövligt.
Nya friska tag imorgon.
Å imorron kommer min älskade o hälsar på. Kan man vara annat än glad & överlycklig då? Älskar dig J <3. :P

Inga kommentarer: