13 nov. 2011

Söndag...

Ja idag är det söndag. En otroligt seg dag. Jag är trött, mår illa och har ont lite varstans i kroppen =/. Å börjar bli lite nervös in för imorron. Arbetsträning, visserligen bara i 2 timmar. Men iaf. Gissar att jag inte kommer sova alls i natt. Men då är det ju som det ska då i min värld.

Vad ska man göra idag då? Hittills har jag kollat tv, tömt diskmaskinen och lagat mat. Wee vad duktig jag är ^-^. Å ägnat mig åt mina 2 största beroenden förstås: Mobilen (Sms freak sen flera år tillbaka) och ipoden. På min förra födelsedag fick jag en ipod av hjärtat. Önskade mig en ny mp3 spelare å vart först jätteförvirrad över att få en ipod. Fattade ju inte att man kunde spela musik i den, hihi. Å alla roliga appar & spel sen. Ja hoff vad beroende man blivit av den. o.O
Nä men plocka lite här inne och fixa naglarna låter som en bra plan för idag. Å jo jag ska kolla film sen. Laddat ner senaste Harry Potter filmerna. Inte för att jag sett alla innan, ingen koll vilka jag sett o inte, men de lär väl inte vara så noga?

Måste nog packa en väska till imorron med inneskor och lite sånt. Tror man behöver det där borta. Bäst jag gör de nu medans jag ännu kommer ihåg det ;o) ...

1 kommentar:

susanne sa...

Hoppas att arbetsträningen går bra imorgon. O hoppas du får sova lite trots nervositet. Jag vet precis hur det är när man ska göra nått nytt.

Kramar
Susanne