8 dec. 2011

Svajar vidare

Nu har jag tagit mig tid att googla på mitt jäkla svajande (Ja, Johan, jag var tvungen ;D ). Och det mest troliga är att det beror på nacken. Varför tänkte jag inte på det innan? Jag har ju ständig värk i axlar, nacke och rygg. Och det medför en massa problem som tex att mina armar och händer domnar bort ibland. Inte konstigt att man blir svajig också.
Gissar att det är dags att ta sig i kragen och ringa till en sjukgymnast. BLÄH!
Jag hatar att ringa och jag har väldigt svårt för att okända människor ska ta på min kropp. Ja det är ju ett måste när de ska undersökas....å vad 17 dom nu gör? Men näe usch usch usch, det är obehagligt och ja det ger ångest. =/
FAKK!!! Men jag måste!!!
Så i helg ska jag sätta mig ner och förbereda för samtalet. Skriva ner vad jag vill ha sagt, fundera på om jag har några frågor och peppa mig själv. Telen är verkligen en fiende!

Inga kommentarer: