5 dec. 2011

Snörvel

Har varit oerhört trött och seg hela helgen. Å känt mig svajig i flera dagar. Alltså inte yr men världen gungar till när jag går, sitter eller står för länge. Väldigt läskigt och JA det triggar igång den förbaskade ångesten också. Testade googla på svajande känsla och fick upp en massa ekonomilänkar O_O. Inte riktigt vad jag var ute efter.
Misstänker att jag har järnbrist...inte första gången isf. Så idag har jag börjat med lite järntillskott, få se om de hjälper.
I övrigt har jag ont i halsen, täppt i näsan och feber som åker bergodalbana.

Förresten, ngn som undrat varför jag kallar mig Zhanyaz? Jag ville komma på ngt roligare än "Carolas blogg". Men allt roligt/fräsigt som dök upp i skallen var ju redan upptaget. Så jag slängde ihop mitt, Johans och kissens namn, Ozzy å då vart det Zhanyaz. Ja mitt namn bidrog med ett helt a :).

Nu ska jag fortsätta kolla Sons of anarchy, mycket bra serie :P.

Inga kommentarer: