13 dec. 2011

Sankta Lucia ge mig en tia...

Tian var trasig, Lucian var knasig :)
Ja idag är de Lucia, har dock inte sett några lussetåg mer än på tv imorse. Å jag blir lika irriterad varje år när de gör om sångerna. Haha!


I söndas var Johan här och myste. Å han hade med en födelsedagspresent till mig som jag fick i förskott. En iphone 4!!! Den mannen är ju inte klok! Jag vart superduper glad. Precis vad jag ville ha ju och behövde! Han är alldeles för snäll, man blir helt rörd ju. ♥♥♥

Å de här senaste dagarna har det inte svajat ngt alls, jag har inte haft ngn ångest men varit trött och ryggen värker så man blir tokig =/. Varje dag utan ångest är iaf ren lycka.

1 kommentar:

Nuffi sa...

gillar ditt rim ;)

skönt och höra att man inte är ensam om att störa sig på när dom ändrar julsångerna ;P

va roligt att du fick en iphone 4 :) kan förstå din glädje :D

skönt och läsa att du mår bra :) förutom ryggen då :/