21 dec. 2011

Firad i dagarna 3

Ja jag blev firad från torsdag till lördag av nära och kära. Hur mysigt som hellst och tårtan jag gjorde vart omtyckt. Vart så bortskämd med fina presenter så jag tror nog att jag skall fylla 30 nästa år igen ;). Fick bla en ny tv av mamma och pappa. Så nu slipper mina stackars öron lida av illtjut och så snyggt det är med en platt tv istället för tjock. Gissar dock att Ozzy blir lite besviken när han upptäcker att han inte kan ligga på den ;).

Den här veckan har vart låååång. Har gått upp i arbetstid med hela en timme om dan. Så nu jobbar jag 09:30-12:30. Shit vad tungt de är. Trodde de skulle bli en enkel match men jag är svintrött när jag kommer hem och har ångest. Bläh!
Nu är det iaf bara ett skift kvar sen har jag jullov i hela 9 underbara dagar och de skall avnjutas i byn med mina päron och Johan.

Ska försöka få bloggappen att funka i telen så jag kan blogga från den. Har bytt lösenord femtielva ggr och den meddelar ändå att det är fel lösen. Suck.

Idag lossnade förresten min ena tillfälliga lagning från en tand så nu har jag ett megastort hål där. Mindre bra. Får fixa till de efter julhelgerna och hoppas att jag inte hinner få massa tandvärk. Tandläkare = ÅNGEST så de vill jag ju inte tänka på nu under julen liksom :).

Nu hoppa i säng. Nattinatt ♥

Inga kommentarer: