13 mars 2012

10 timmar kvar...

...tills jag ska vara hos tandläkaren. =\

Idag har jag kört skoter med Johan ut till deras stuga. Solen sken men de blåste en del. Skönt iaf. Vi grillade korv, brummade skoter runt på sjön och sen bastade vi i några timmar. Så skönt att koppla av och glömma allt vad jobb, stress och framförallt tandläkare heter.

Just nu ligger jag å väntar på att bli sömnig. Trött är jag redan, men hjärtat slår hårt och magen är orolig. Den lär ju vara som en centrifug imorgon :-/.
Det är en så förbannat jobbig situation. Är jätte jätterädd för tandläkare, jätterädd för att sövas och väldigt nervös inför bilåkningen. Det är cirkus 7 mil att klara av utan att få en panikattack. Kommer bli jävla spännande alltså ;).
Å jo jag är rädd för att jag kommer ha svinont när jag vaknar. Alltså enda smärta jag verkligen inte klarar av öht är tandvärk. Å jag vet ju hur ont de gör när man dragit ut en tand å bedövningen släpper. Det är helvetet på jorden i flera timmar å jag gråter floder och nästan skriker. Superömkligt ;). Usch usch usch!!!!
Får INTE oroa mig!!!!!!!!
Nu försöka läsa lite.

Puss å godnajt :)

Inga kommentarer: