7 maj 2012

Long time no see

Oj gått en månad sen jag skrev ngt i bloggen. Har väl inte hänt allt för mycke, jag har börjat må sämre, gått ner i tid på jobbträningen och försöker landa i mig själv igen.
Och framförallt att ta hand om mitt hem. Det och mina matvanor e de första som rasar när jag börjar må sämre. Och man mår ju inte precis bättre av att inte äta och ha ett stökigt hem och berg av tvätt. =/
Måendet går verkligen i en bergodalbana hela tiden.
Igår snöade det igen, kom närmare 2 dm nysnö!!! Helt sjukt ju, jag får väl skylla mig själv som bor här uppe ;).
Längtar tills träden knoppar och blommorna gror å till solsken å värme.

De positiva sakerna då...hmm...JO det är "bara" 49 dagar kvar tills vi drar på husvagnssemester i 2 underbara veckor. Mindre bra är ju att det är obetald semester. 14/7 Åker jag till sthlm och är där i 10 dagar. Massa bröllopsbestyr som ska fixas då inför syrrans bröllop :) Det blir skoj och så får jag ju mysa å busa med mosters lilla hjärta ♥.

Imorron kommer min darling. Vi ska baka å mysa. LÄNGTAR! :)

Inga kommentarer: